CMS weboldal készítés | webáruház/webshop készítés | facebook application készítés | mobil alkalmazás készítés | ERP üzemeltetés | ASP.net fejlesztéskapcsolat (06 20 402 0000)
piarsoft logo


kereső optimalizálás (SEO)

 

     
 
 
 SEO
belépés (Google optimalizálási reporthoz)
   
     
felhasználó név:
jelszó:
space    
 
space  
 
 
     


Google logo

SEO (Search Engine Optimalization)





Weboldalunkra látogatót több irányból is tudunk szerezni, mégis talán az egyik legértékesebb, ha a látogató keres minket és úgy talál az oldalunkra. Ilyen szempontból tökéletes megoldás az egyes keresõkben jó helyen való szereplés!
Mivel a Google Forráskódja nem publikus, ezért csak sejteni lehet, hogy mi alapján rendezi a weboldalakat, biztos helyezést nem lehet ígérni (hallani lehet olyanokról, hogy Google-lel szerzõdést kötöttek egyes cégek. Ezt maga a Google cáfolja meg - forrás: Google Adwords)
A Google -megfigyeléseink szerint- az alábbi szempontok szerint rendezi az oldalakat:
 

onPage factors + offPage factors  = helyezés

oldal elemei (onPage factors):

  • Struktúra: Mi közel 120 olyan szempontot ismerünk, ami alapján eldönti, hogy az oldal struktúrálisan hogyan van felépítve
  • Látogatottság: a rendezés eldöntésekor az is fontos, hogy mennyire látogatott az oldal. Partnereink oldalán elhelyezzük a Google (Analytics) script-jét, így a Google-nek pontos képe van a látogatottságról és e maitt nem fogja hátrébb sorolni az oldalainkat.
     
weboldalon kívüli elemek (offPage factors):

 

  • Linkmarketing: fontos, hogy milyen oldalakról milyen kulcsszavak vannak belinkelve és melyik oldalunkra mutat. Ezeket ha nem a kezdetektől tudatosan építjük fel, nehéz lesz jó eredményt elérni!
  • Relevancia: Google számára is fontos, hogy az internetezõ megtalálja, amit keres és lehetõleg minél hamarabb, ezért a minél relevánsabb oldalakat helyezi elõre.
  • Elhelyezés: Fontos, hogy milyen szerveren (IP címen) van elhelyezve az oldal. Ha az IP címrõl sok spam árad, akkor a Google hátrébb sorolja a szerveren levõ oldalakat. Szervereinket a Google rendszeresen ellenõrzi és IP címünket jóváhagyta.
  • PageRank: ez a linkelési stratégia értéke. Számítási módját ismerjük:


Google PageRank számítás

Vannak olyan módszerek, amiket a Google szankcionál. Amíg nem veszi észre addig néhány hónapra elõre kerülhet az oldal, de utánna nem fogja rangsorolni, vagy büntetõ pontokkal fogja ellátni. Mi nem használunk olyan trükköket, amibõl a partnereinknek a késõbbiekben kára származhat.

Sand-box: új weboldalak indításakor a Google 3-8 hónapra megfigyeli az oldalt (sand-box-ba helyezi) és nem jeleníti meg találatai között. Ebben az idõben azt vizsgálják, hogy ha nincs az oldal rangsorolva, akkor is fejleszti-e az oldal tulajdonosa, vagyis, hogy mekkora a tulajdonos kitartása (ezzel is azt védik ki, hogy nagy váltakozás legyen a találatok között)

Ahoz, hogy valóban eredméyeket lehessen elérni a mi munkánk mellett elengedhetettlen, hogy a partnerünk kövesse útmutatásunkat:
1.) az oldalát a megfelelõ helyeken hirdesse meg (hogy a látogatottsági és a PageRank faktor emelkedjen)
2.) frissítse folyamatosan az oldal tartalmát, hogy mindig megújuló tartalommal szolgáljon a weboldala
 

 



 

Kereső optimalizálás - díjazás, árak



Az onPage factors kapcsán annyit kell fizetni, amennyit foglalkozunk az oldallal. Általban havi 2-8 órát foglalkozunk az oldallal. Óradíjunk 3900-8900.- Ft között alakul (szerződés szintjétől függően).
 
Az offPage factors díját utólag kell fizetni az elért eredménynek megfelelõen. (Az eredményeket napi lebontásban, elfoglalt helyzés alapján kulcsszavanként nézzük.)
Ez azt jelenti, hogy megszabjuk, hogy az egyes kulcsszavaknál mennyit kell fizetni egy nap, ha a találati listán 1-5., 6-10. vagy 11-20. hely valamelyikére kerül az oldal. (Az alábbi táblázatban szemléltetjük, hogy hogyan néz ki árajánlatunk)

Google díjazás


Hozzávetõlegesen egy kulcsszó napi díja 49.- és 370.- Ft között szokott lenni - ez havi szinten 1 470.- és 11 100.- ft-ot jelent. (Eltérõ díj elképzelhetõ az oldal tulajdonságai, jellemzõi alapján!)

Értékesítési szempontból: ha napi 250 Ft-ért a találati lista elsõ oldalára kerül webblapunk és ez által 20 látogatót tudunk szerezni, akkor egy látogató 12,5.- Ft-ba került, amenniyért szinte nem lehet átkattintás (CPC) alapú reklámot vásárolni! Pozitívum, hogy releváns látogatóat szerzünk az oldalra, így nagyobb a lehetõség, hogy ügyfelünk lesz a látogatóból!

Hozzávetõleges árak:

5 kulcsszó esetén havi 15 000.- Ft
10 kulcsszó esetén havi 40 000.- Ft
15 kulcsszó felett havi 75 000.- Ft-tól

Áraink irányárak (konkrét igények miatt módosulhatnak) és az ÁFA-t nem tartalmazzák!
kérje egyedi ajánlatunkat: seo@piarsoft.hu vagy 06 (20) 402 0000
     
Google optimalizáció - mobiltelefon kulcsszóra
További eredményeink kereső optimalizálásban >>
 
 

tel:   06 (1) 708 6602
fax:  06 (1) 369 3080
mail: iroda@piarsoft.hu
cím: 1134 Bp., Csángó u. 4/b (térkép >>)






        Alkotmánybíróság
                (2012.07.10.)

     
     év honlapja 2010év honlapja 2011
               eFestival 2010 - kíváló magyar tartalom